igotno.blogg.se

haha min kära älskling har skaffat blogg hahaha en fylleidé som han fick igår på mcdonalds klockan halv 4 på natten, som han är helt inne på nu, lite kul faktist :) tänk om han blir en skitstor bloggare som typ tjänar massa pengar och grejer!! haha eller kanske åtminstånde(stavas de så?) skaffar photoshop och gör om sin bloggdesign och även min en dag när han har tid. jag fattar ju fortfarande inte hur man gör även fast jag har försökt 100 ggr. eller jaa, inte 100 men iaf 4. det är ju liksom när man kommer till tillverkningen av själva bilden som man ska ha som header som det liksom kör ihop sig! jaja nog om detta...

nu har jag lite brottom att fixa i ordning mig till jobbet. KOM DIT! höhö




igotno.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0