lista

jahaa, jag hann inte blogga klart igår på lektionen och när jag kom hem så hade jag så mycket annat att göra.. men det är inte så mycket viktigt som har hänt i mitt liv igår. Idag har jag som vanligt vart i skolan, tränat på utklädnadsshowen. Det går väldigt bra för oss som är där men som vanligt i klassen så är det vissa som inte vill engagera sig och vara med och träna så vi har sagt att om man inte kommer på träningen imorgon så får man inte vara med. Synd bara att det är 2 veckor kvar och det tar lång tid att få dansen perfekt så jag hoppas att vi inte behöver göra om den!

När jag kom hem från skolan så pluggade jag lite och har iaf fått strykt två grejer på min superlånga lista på saker jag ska göra i skolan innan betygen sätts (2 veckor). Ni kan få se den:

  • Religion- arbete om abort
  • Religion- Hinduismen och buddhismen reflektion
  • Religion- Prov på Islam
  • Pedagogiskt ledarskap- "Pappa björn kokar gröt" Ett arbete om genusfrågor.
  • Pedagogiskt ledarskap- APU-uppgifter
  • Pedagogiskt ledarskap- grupprocesser
  • Arbetsmiljö- el&brand hemprov
  • Människor i behov av stöd- arbete om utvecklingsstörningen Fragile X
  • Människor i behov av stöd- arbete "planera en utflykt"
  • Historia- fördjupning om 11 September
  • Engelska B- arbete+redovisning i 25 min om Australien
  • Svenska B- "Bokprat"

Nu ska jag gå och handla och sen så ska jag fortsätta plugga lite om jag hinner!

Ps. MIN MOSTER SKA GIFTA SIG :D:D:D TYP VÄNTAT PÅ DE I 20 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!! OCH JAG ÄR JÄTTEGLAD♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0