Malin handlade på IKEA för första gången!!!!

Oj vilket shoppinghumör jag va på och jag hittade faktist lite saker jag behövde :)

Ett par skor till studenten! En t-shirt från jenasbutiken/denimbirds och sen ett puder från make up store. Mycket nöjd mycket nöjd. Fast skorna va väldigt hårda så det är ju frågan om man kan gå i dom på studenten, men jag ska gå in dom lite och sen så samtidigt så lär jag ju träna på att gå i sånna höga skor innan jag bestämmer mig om jag ska ha dom eller inte. De är precis samma färg som jag har föreställt mig så jag hoppas att jag kan ha dom :)

Mallan va tålmodig och gick med mig på stan och sen drog vi till IKEA, köpte weinerkorv och en dricka och Malin köpte sina två första mattor på IKEA NÅGONSIN!!!!!!

Nu ska jag sova innan jobbet!! Hörs kanske sen om ja hinner :)

Kommentarer
Postat av: stina

Hej. Kolla in filmen Drive Safe på min blogg och upptäck hur snabbt allt bara kan tas ifrån en om vi inte blir lite mer uppmärksamma. Filmen har gripande och starka delar.

VARNAR känsliga tittare.



Ps, titta även filmen om Barnmisshandlen som finns 4 inlägg ner. Budsakpet måste runt i världen. Hjälp mig.



Mvh Stina

2009-05-16 @ 20:04:47
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0