säng säng säng sova sova sova

sådärja! kom hem för ca 30 min sen från michaela, tog bara en liten matbit. Jag har fått väldigt mycket gjort idag! Jag har skrivit klart ett arbete som skulle vart inne i tvåan, ja du läste rätt! så förhoppningsvis så har jag pluggat upp mitt ända IG! Sedan så gjorde jag nästan klart ett arbete i religion om abort. Har du någon åsikt om abort så skriv gärna en kommentar! :) Sen så gjorde vi lite på en annan religionsuppgift och sen så gjorde jag lite på ett hemprov! Jag är helt slut nu så det blir säng säng säng sova sova sovaaa! (sjungs med en speciell medlodi som mamma alltid har sagt till mig haha) Lång och härlig sovmorgon imorgon också! :)

Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0