skumt

Jahaa, vad händer idag? Jag blir galen när jag vaknar så himla tidigt och inte kan somna om!! Kanske ska dra en sväng ner på el stada, eller så kanske jag ska sola? neej jag vet inte, kanske åka förbi pappsen och säga hej... någon som har något förslag? Jag har inte ens kollat ut genom fönstret så jag vet inte vad det är för väder... Ikväll blir det ju iaf jobbet som vanligt! Det är ganska skönt ibland att ha helgkvällarna planerade för att jag får typ panik när jag är ledig, som nästa fredag! Vad ska jag göra då? ALLA mina vänner är på Elba och Robin jobbar! Vad ska jag göra då liksom? Jag kan ju inte vara hemma och inte göra någonting när jag väl är ledig. Första gången på typ en och en halv månad typ(18 april om jag ska vara exakt=studentkryssningen). Eller kan jag bara stänga av mobilen och hyra en film, äta gott och bara somna skönt i soffan? Nej det funkar inte! jag måste ut, festa, se människor! Fast jag vet ju att jag kommer bara gå till jobbet då! hahaha Jaa ni hör ju vilken panik!

Nu tror jag att jag ska duka fram lite frulle och väcka min skumma pojkvän!






Haha, skummit värre på jobbet igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0