snygga vs bekväma?

Hej hopp!
Idag har det vart en bättre dag än vad jag trodde! På grund av att en lärare är sjuk så hade vi hål mellan 9 och 12.10. Jättekul! Men jag sysselsatte mig med annat så länge. Jag solade på N`joy och sen så drog jag en sväng på stan för att kika efter ett par "lågskor" (vad gammalmodigt det lät, vad heter de?) som jag kan ha på studenten så jag kan byta från mina mördarhöga jätteonda men snygga skor till ett par lite bekvämare när jag känner att jag inte orkar gå i dom andra. Hittade två par, eller ett par som jag tror att jag ska köpa och så får jag nog tyvärr byta dom supersnygga från Bianco för jag får nog inse att det inte går att gå i dom och sen så hittade jag ett par till. Dom va inte lågskor men liksom mittemellan och väldigt bekväma med kilklack!

Nu ska jag hämta syrran på dagis och sen så ska vi förhoppningsvis åka ner på stan och byta mina andra skor då det snart är försent att göra det annars. Sen så kanske vi ska mysa lite med fika!

Hör av mig senare!

Ps. det börjar ta slut i skolan nu, ska göra en redovisning imorgon och sen på måndag så har jag ett prov, sen så är jag klar! helt klart! föralltid i skolan!! (jaa om jag inte pluggar vidare det vill säga..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0