söndag

jahaa, som vanligt har man så mycket på söndagar så man hinner inte blogga. jag gick upp klockan 10 igår för att kl 11 var jag i skolan och gjorde klart kalendern, mycket fin :) Sen så åkte jag hem och väckte Robin och så åkte vi ner på stan, tog en latte och en färkpressad på geroge (intressesmurfarna hoppar) och sen åkte vi ut till media markt och köpte ett hemmabiosystem, sen åkte vi till ikea och köpte en ny tvättkort då våran har vart  sönder ett jäkla bra tag! sen åkte vi hem och städade som tokar innan johanna och erik kom och käkade lite grillat med oss och tittade på en skitläskig film!

nu ska vi sluta och käka så att jag måste sluta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0