Torsdag, Fredag, Lördag

ojj som vanligt så rinner helgen bara iväg och jag hinner inte skriva ett ända inlägg! Jag har iaf haft en underbar helg! I torsdags så var det ju valborg och jag jobbade som vanligt på kvällen. grymt drag då crossfire var och hälsade på :) fredagen åkte jag och Robin en snabbis ner på stan för att köpa min studentklänning och han köpte en t-shirt för att sedan åka till min kära bror med familj i hallsberg. Hela min familj var där, Daniel, Carro och Max, Andreas, Jenny och Felicia, Pappa, Jeanette och Elina och så jag och Robin. Vi hade det supermysigt, grillade och vi tjejer gick igenom hela Mary Kay-serien som Carro säljer. Sedan bar det av hem igen och sedan till jobbet. tyvärr så kunde jag inte jobba hela kvällen då jag var superallergisk och hela min kropp var helt slut, hade feber och kände mig helt borta men åkte hem och la mig. Vaknade upp igår på strålande humör och mådde bra igen. Åkte hem till pappa för att hämta min bikini som råkat hamna där i flytten för att sedan fastna på deras baksida i solen. Sedan så grillade vi lite och mös. Sen åkte jag hem och fixade mig lite och så åkte Robin och jag till Erik och Johanna. Hittade en bok med en massa lappar i som jag fastnade i. sedan var det dags att gå till jobbet igen. Trevlig dag helt enkelt. Idag så har jag inte gjort ett skvätt! vaknade för några timmar sedan men har legat och dragit mig. RObin ligger fortfarande och sover. Vi ska väl åka och handla lite senare och sen så ska han jobba, så jag blir själv ikväll... tråkig söndag! men men, så är det.

kanske en uppdatering senare.

gud vilket tråkigt inlägg!




blev en liten bild på crossfire inne på kontoret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0