25 november

Satt och käkade frukost imorse(läs lunch då jag tydligen stängt av väckarklockan i sömnen) och läste på juicepaketet. kikade upp på datumet. 25 november. 25 NOVEMBER?!!!! Hur jävla gammal är den här? ett år?!

Jag tänkte nämligen att den 25 november va förra året, för att det är ju alldeles för lång tid till 25 november nu, det är ju typ flera månader kvar.... men så va det inte.. Det är 21 dagar kvar till 25 november.
Det är 25 dagar kvar till 1a advent och 50 dagar kvar till julafton.

Hur sjukt är inte de?! Jag hänger verkligen inte med!

Idag skulle jag chansa på att det va den 3 oktober, inte 4 november. Helt enkelt så ligger jag 1 månad efter.
Inte konstigt att jag bara hade skínnjacka imorse(läs fortfarande lunchtid) när det snöade.
Fick panikköpa en jacka efter skolan.

Men men, annan historia!

Nu:Krypa ner i sängen och njuta av Grays!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0