Vardagslyx

Jag har precis bäddat nytt i sängen och nu ska jag alldelesstrax hoppa ner i den. Jag tycker verkligen det är vardagslyx, att hoppa ner i en nybäddad säng, nyduschad. Gärna att man har rakat benen och smörjt in sig också. Vad är vardagslyx för dig? För mig är det en massa saker, att bli bjuden på middag, att använda någon ansiktsmask, ta ett avkopplande bad(har inget badkar men får väl låna mammas eller nå), att äta god mat och kanske hyra en film eller mysa till det, tända ljus, nya blommor... Ah, det finns helt enkelt en hel del saker!

Jag googlade på vardagslyx och fick upp den här sidan. Där kan man alltså beställa en hel veckas mat. Det är fasen det tråkigaste som finns, att planera vad man ska äta i veckan. Det är svårt, man vill att de ska gå fort och det blir alltid samma maträtter. Jag försöker fråga alla andra vad dom äter på veckodagarna och jag är precis som alla andra-köttfärssås, kyckling i curry, korvstroganoff och pannkaka. Just ja, köttbullar och mackaroner också....


Kommentarer
Postat av: lisa

vardagslyx för mig är när man duschade igår så man kan skita i det idag haha. Det är också när mamma redan har lagat mat och dukat fram eller när jag hittar något att ha på mig på en gång! haha sånnasmå saker:D



pussssssssss johanna

2009-11-16 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0