Barbie

Jag och Elina hade en väldigt mysig dag i torsdags då vi åkte till Toysrus för att gå och titta på leksaker och hon skulle få peka på vad hon önskade sig i julklapp.
När vi står vid barbie-avdelningen så fick jag syn på det här:





Detta är ett samarbete mellan Top model och Barbie som har gjort "Top Model-dockor".
Nu är bilden väldigt dålig då jag tog med min gamla mobils kamera men man ser väl iaf hur det ser ut?!
Jag blev helt chockad! Jag har 16 barbiedockor själv som jag lekte med när jag va liten, visst va dom smala med stort huvud och stora bröst, men inte såhär?!
Ser ni höfterna, armarna, brösten och magen?! Det är ju helt sjukt!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Elise

Jag sökte just på topmodel barbie för att se om det fanns någon annan som reagerat på denna sjuka docka! Jag var helt upprörd efter att ha sett den. fattar inte hur toysrus kan ha den i sitt sortiment!

2010-04-11 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0