IKEA, ICA, ACO, OLW

Skönt att få sova ut lite idag. Eller ja, Michaela ringde och väckte mig klockan 11 men jag fick iaf tillräckligt mycket sömn. Jag har pillat lite här hemma samt pluggat lite. tyvärr så va det tydligen inte så intressant de jag läste, så jag somnade. Nu har jag precis ätit lite och snart ska jag bege mig till IKEA :D

föresten, är det bara jag som skriver IKEA, ICA, OLW, ACO med stora bokstäver? Jag kan liksom inte tänka mig att jag skriver typ såhär: "Nu ska jag åka till ikea och sen handla lite på ica maxi" Nää, det passar helt enkelt inte!



Den här grejen står bland annat på listan!


Kommentarer
Postat av: Velona

Haha jag tror aldrig jag har skrivit det med stora bokstäver :P

2009-09-06 @ 16:17:32
URL: http://mmadeleinee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0