Marinerade vitlöksklyftor

Jag sitter här och äter marinerade vitlöksklyftor. Det är så ofantligt gott!
Det är tur att jag bara ska sitta hemma imorgon och skriva på min tenta så att ingen behöver lukta på min andedräkt!

Varför är det alltid så att när man har något viktigt som man MÅSTE göra så drar man på de? Igår öppnade jag ett helt nytt worddokument och kände mig redo för att börja skriva på min tenta. Jag började med att skriva rubriken, fixa textstilen, radavståndet och sen skrev jag underrubrikerna. Men sen då? Det tog bara stopp! Jag visste inte hur jag skulle skriva och jag fattade ingenting, vad är det egentligen jag ska skriva? Jag började att titta på inledningen: Ah, men den kan jag ju inte skriva för ens jag har skrivit klart innehåller såklart. Gick över till frågeställningen: Ja, men den står ju klart och tydligt på mitt papper- yes, då va den klart. Bara att ta meningen rakt av och skriva av. Sen så kom jag till litteratur: Jaha, jag ska ju jämnföra och ta fram bra saker som dessa människor skriver, men då kan det vara bra att jag har läst klart allt också? Och så diskussionen: Jo men jag kan ju inte diskutera något som jag inte än har valt att diskutera. Jahapp, så då blev det inget skrivet igår. Och idag så har jag bara helt plötsligt vart tungen att göra en massa andra saker, som att vara inne på msn(?!) som jag är inne på 1 gång om året!

Är det så här för er också?

Jaja, åter till mina marinerade vitlöksklyftor och förhoppningsvis ger dom mig lite ideer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0