SJUKT BRA INNEBANDYSPELARE!

Jag fick en komplimang idag. Jag vart väldigt glad!
Halva kvällen har jag spelat innebandy och jag fick stå i mål.
Ville sa att jag va en sjukt bra innebandymålvakt! WOW, Tack Ville!

Just nu kryper det i kroppen! Jag vill gå ut, ut och dricka cider och dansa...
Det vill tyvärr ingen annan. Jag får ta det nästa torsdag!

I helgen blir det hårdkörning!
Imorgon blir det städning och fixning sen blir det kalas hos Frida innan jag ska rusa iväg till jobbet.
Lördag börjar jag jobba 12 på malmaberg och slutar 19, sen åker jag hem, frächar till mig lite och sen blir det andra jobbet.
Söndag är det som vanligt tvätta, laga mat, handla och sova!

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0