Skriva för att lära

Det va en massa krångel igår på blogg.se så jag kunde inte logga in? Därav ingen uppdatering.

Igår så va jag på jakt hela dagen efter böcker till skolan, det va ju inte en bok, utan typ 15! Som tur var så fick jag låna nästan alla böcker av Hanna. DU ÄR GULD VÄRD! Sedan så var det bara att börja läsa 3 kapitel i en utav böckerna och typ 20 sidor i den andra. Hejja, welcome back to school! Dog på soffan helt utmattad.

Idag så va jag i skolan på seminarium på förmiddagen sedan så åkte jag hem och lagade lite lunch innan jag åkte ut till kumla kyrkby för att mata Robins föräldrars och systers katter. Sedan så åkte jag och hämtade min lilla fluskloppa på dagis och så gick vi hem och lyssnade på svenne-banan i två och en halv timme, busade och åt spagetti med köttfärssås. Faster älskar dig <3

Belönade mig med en godispåse idag som bra jobbat den här veckan. (ledig imorgon från skolan så ska bara jobba på kvällen) Nu ska jag titta på how i met your mother! Haha så sköna!

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0