tvtablån

Sitter på jobbet och har lite rast.
På förmiddagen var jag i skolan på ett seminarium, träffade basgruppen och så. Riktigt nöjd faktist.
Nu är det en veckas "ledigt" från skolan. jaja, inte ledigt men man ska göra en massa hemuppgifter så som att läsa två böcker och börja skriva på tentan. KUL! Fattar ingenting av den där jäkla tentan och det gjorde ingen annan verkar det som.

jaja, nog om det. dags att återgå till arbetet!


Tvtablån för ikväll:
 
20.00 Idol 2009 (Det är bara roligt att kolla på när de totalt tondöva är med)
21.00 Film, sweet home alabama (längesedan man såg den)
23.10-00.30 datatid/diska (undrar vad jag väljer?)
00.30 How I met your mother (störtskönt programm som jag alltid brukar somna till bara för att jag har setat och väntat på de halva kvällen!)

KUL KVÄLL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0