T som i Trött!

Hela helgen har jag bara stannat hemma. Robin har vart nere på stan (och är det nu också) men jag har stannat hemma. Jag har inte gjort av med mer än ca 140 kr dessa två dagar och det va igår på nattamat. Jag klarar mig inte utan de. Jag är så jäkla hungrig när jag har jobbat och känner att jag verkligen måste ha riktig flottig mat, precis som när man vart ute!

Ist för att åkt ner på stan så har jag sovit. Jag är så trött just nu att jag skulle kunna sova ett dygn i sträck med någon kiss- och vattenpaus. Igår gick jag upp klockan 11 och tvättade sen somnade jag ungefär vid 2 och sov till 4. Sen åt jag lite och tog reda på tvätten sen gick jag och la mig igen kvart över 5 och sov till tjugo över 8!!! Gick och jobbade, kom hem vid 3-tiden, gick och la mig och sov till strax efter halv 2. Och jag är fortfarande trött och kommer nog att gå och lägga mig snart igen! haha!

Nu ska jag laga lite mat... dock ingen aning vad det ska bli. Jag är nog sugen på pannkakor, men det blir nog nedröstat!

Vad ska du äta idag?


Kommentarer
Postat av: lisa

bajspaus också om jag känner dig rätt hehe

2010-01-09 @ 19:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0